Actualment, disposem de PROTOCOLS per la detecció i actuació en l’àmbit educatiu, publicats pel departament d’Ensenyament, que s’han elaborat per orientar i facilitar a mestres i professors la seva atenció vers els alumnes amb dislèxia i TDAH. “TDAH: detecció i actuació en l’àmbit educatiu” Aquesta guia publicada el 2013, orienta sobre les característiques i dificultats pròpies del TDAH segons l’etapa evolutiva en que es troba l’alumne, i possibles actuacions que es poden dur a terme en l’àmbit educatiu. “PRODISCAT: Protocol de detecció i actuació en la Dislèxia. Àmbit educatiu” Aquest protocol s’ha elaborat pel Col·legi de Logopedes de Catalunya i publicat pel Departament d’ensenyament, amb la finalitat d’orientar a mestres i professors en l’observació i detecció de dificultats d’aprenentatge del llenguatge escrit, i la posterior actuació, dins l’àmbit educatiu, adaptada segons l’etapa escolar en la qual es trobi l’alumne. PRODISCAT etapa infantil ( finals P5) PRODISCAT Primària Cicle inicial (1r i 2n) PRODISCAT Primària Cicle mitjà (3r i 4t) PRODISCAT Primària Cicle superior (5è i 6è) PRODISCAT Secundària (ESO) PRODISCAT Batxillerat i cicles formatius LLIBRES “El alumno con TDAH” ARTICLES “Com fomentar la lectura” |